Hoe werkt het?

Zoek een uitje/deal
Zodra je ingelogd bent, klik je op ‘Abonnee Voordeel ' in de menubalk. Scroll naar beneden en selecteer welk soort uitje, deal of categorie je wilt bekijken. Het volledige aanbod is voorzien van aanbiedingen oplopend tot maximaal 70% korting.

Meer informatie
Heb je een uitje of deal op het oog maar wil je toch iets meer informatie? Klik dan op de ‘Info & bestel’ button, zodat je rustig kan lezen wat de inhoud van het uitje is. Ben je na het lezen nog steeds enthousiast, dan kan je direct verder met het bestellen van de tickets.

Bestellen
Het bestellen van tickets/producten kost slechts enkele minuten. Selecteer het uitje waar je tickets voor wilt bestellen, scroll naar beneden en vul bij ‘Aantal’ het aantal te bestellen tickets in en druk op de ‘Bestellen’ button. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de winkelwagen.

Winkelwagen
In de winkelwagen zie je een overzicht van de bestelling. Controleer het aantal tickets of producten en ga verder met het invoeren van de gegevens. Druk daarna op ‘Bevestig aankoop’.

Betalen
De laatste stap is het betalen van je bestelling. Selecteer de gewenste betaalmethode en rond de bestelling af. De E-tickets worden binnen 15 minuten per e-mail verstuurd of uiterlijk een week voor de gereserveerde datum indien dit om een concert of een evenement gaat. Producten ontvang je 3-5 werkdagen na je bestelling. Je ontvangt geen track&trace.

Vragen/retour instructies
Voor overige vragen en retour instructies verwijzen wij je naar de ‘Veelgestelde vragen’ of je kan 'contact' opnemen met onze helpdesk. De helpdesk is bereikbaar op het nummer 010-2043075 (standaardtarief, uiteindelijke kosten afhankelijk van de provider, van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur met uitzondering van officiële feestdagen) of per email: promotions@touchincentive.com.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.